Japanese Girl In Kimono



Неотдавна ви споделих радостта си от реализацията на първия ми авторски дигитален печат. Дойде момента да споделя с вас още един чудесен проект в лицето на Мирослава Еден(Maryvell), по чиято поръчка(която ми се стори доста интригуваща) беше създаден вторият дигитален вариант на авторска рисунка, който e плод на доста по-обстойно проучване и скициране, както и разглеждане на различни урочета за рисуване на илюстрации, защото аз все пак не съм илюстратор в истинският смисъл на думата, но обожавам да рисувам и да научавам нови неща. Затова зад всяка моя рисунка стоят часове гледане, разучаване и скициране върху листа. Тук специално гледах и много снимки на момичета с кимоно, в случая, от Япония. Надявам се да съм изобразила правилно всеки елемент от облеклото, защото да си призная в един момент Япония и Китай се сляха като изображения. Излизаха и двете, каквото и да изпишех в търсачката.Та в заключение да кажа, че лично аз се чувствам горда от резултата (въпреки голямата самокритичност която ми е присъща).Недостатъци винаги може да открие човек, но когато видях изображението реализирано върху картичка, го харесах също толкова много колкото реализирането на ‘Самодива’ в лицето на Кали(Kalysto). Ами остава да хареса и на други от вас, на чиито творения с удоволствие бих се насладила. А колкото до мен-все се каня да направя нещо с тях, но засега ме влече повече към създаването на други илюстрации, които да изкушат някой да им даде живот като ги оцвети. А такива ще има съвсем скоро:)

***



***
'Japanese Girl In Kimono'-digital stamp

Коментари

Популярни публикации